ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

ادعای شگفت آور حجت کریمی درباره ارتباط با هانی کرده

  • کد خبر: ۱۷۲۰۷۲
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
ادعای شگفت آور حجت کریمی درباره ارتباط با هانی کرده
حجت کریمی مدعی شده از حضور هانی کرده در تمرین استقلال هیچ اطلاعی نداشته است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حجت کریمی، سرپرست موقت باشگاه استقلال مدعی شده هیچ اطلاعی از حضور شرور با سابقه در تمرین استقلال نداشته است.  

سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص گفته: «من از حضور این افراد در کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که هانی کرده در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد این فرد سال‌های قبل نیز در تمرین استقلال حاضر شده بود و آن روز هم به همراه دیگر لیدر‌ها کنار زمین بود. وقتی کسی سمت من می‌آید و سلام‌وعلیک می‌کند من هم باید جواب بدهم. در آن لحظه چکار باید می‌کردم؟ حتی این فرد به من توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم و تیم قوی ببندیم!»


کریمی در ادامه اظهارات شگفت انگیز خود گفت: «حتی پس از اوج گرفتن شعارها، به خاطر کم شدن تنش و حاشیه تصمیم گرفتم سریعا به رختکن بروم. راهی را شروع کرده‌ام و می‌دانم چه سختی‌هایی در این راه وجود دارد. می‌دانم بدترین حرف‌ها و توهین‌ها را می‌شنوم، اما با کمک خدا از هیچ تلاشی برای شادی هواداران استقلال دریغ نمی‌کنم.»

البته باور اینکه سرپرست یک باشگاه نداند در اولین تمرین تیمش قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد باور پذیر نیست. اگر هم این موضوع صحت داشته باشد باید به مدیریت حجت کریمی در باشگاه استقلال که قادر نیست حتی محیط تمرین را اداره کند، شک کرد. تصاویری که از او و هانی کرده به جا مانده البته چیز دیگری می‌گوید و کریمی به حدی با این شرور با سابقه گرم گرفته و درحال گفتمان است که هیچ کس نمی‌پذیرد که او در حضور اشرار در تمرین تیمش اطلاعی نداشته است.  

علاوه بر آن هانی کرده و همراهانش دقایق طولانی در کنار زمین تمرین استقلال و هم عرض حجت کریمی نشسته بودند و گو اینکه مهمان ویژه تمرین بودند. بی تردید اگر کریمی مخالفتی با حضور این شخص در تمرین داشت از عوامل باشگاه می‌خواست این شخص را به بیرون ورزشگاه هدایت کنند، اما کریمی هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشت.

حال اگر آن اتفاقات روی سکو‌ها رخ نمی‌داد و زد و خوردی ایجاد نمی‌شد قطعا این افراد همچنان به حضور در تمرین استقلال ادامه می‌دادند، اما چون آش شور شد و زد و خورد به وجود آمده در رسانه‌های بیگانه نیز بازتاب داشت، باشگاه استقلال ناچار به واکنش شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->